تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 93 فردا پنجشنبه 20 آذرماه اعلام می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس اطلاعیه مورخ 20 مهرماه 93 درباره ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت جدید برخی کد رشته های تحصیلی آزمون دکتری 93 تعداد 14 هزار و 69 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کردند.

وی افزود: از تعداد 14 هزار نفر و 69 نفر تعداد 5 هزار و 166 نفر زن و 8 هزار و 903 نفر مرد بودند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اسامی 3 هزار و 395 نفر داوطلب که از این تعداد یک هزار و 167 نفر زن و 2 هزار و 228 نفر مرد به عنوان معرفی شدگان تا چند برابر ظرفیت پذیرش به همراه کارنامه مربوط به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی و آموزشی، پژوهشی آنها در دانشگاه های مربوط در 11 آبان ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به نتیجه آزمون و مصاحبه تخصصی انجام شده درباره معرفی شدگان، گزینه نهایی انجام شده است و فهرست نهایی ظرفیت جدید و تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 93 فردا پنجشنبه 20 آذرماه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...