محتوای فایل دانلودی:
شامل میاحثی از قبیل:
تعریف برند
انواع برند
مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با برند (شامل سنجش برند، هویت برند،عصاره ی برند، برند شخصی ، برند ملی، برند شهری، ارزش برند، ارزش ویژه ی برند، تجربه ی برند، معماری برند، جامعه ی هواداران برند، وفاداری به برند، ارزش پیشنهادی برند، تصویر برند، یادآوری برند، شخصیت برند،یادآوری برند)
هدف از برند سازی
مراحل برند سازی
توضیحات در مورد سه نوع برند اصلی (مصرفی، برند شخصی، برند ملی/ شهری/ منطقه ای)
چگونگی تعیین ارزش برند و فرمول های مربوطه
...